Cum stim daca initierea unei campanii google ads este potrivita pentru afacerea noastra?

Cum stim daca initierea unei campanii google ads este potrivita pentru afacerea noastra?

De multe ori ajungem sa ne intrebam daca initierea unor campanii google ads este pasul corect spre promovarea online mai eficienta. Se stie ca Google AdWords asigura lead-uri si trafic de calitate, conversii excelente si o reclama in online foarte buna si targetata. Insa este AdWords potrivit pentru afacerea noastra? Sunt patru pasi importanti pe care ii putem parcurge ca sa ne dam seama daca AdWords este sau nu pentru noi.

Prima data ne gandim la buget si la modul in care il vom putea gestiona cu AdWords. E bine sa analizam costul per click-uri, costul mediu, pentru industria in care ne aflam si sa comparam aceste costuri cu ratele de conversie. In acest fel vedem simplu cat cheltuim lunar si cati bani putem castiga. Se va avea in vedere si LTV-ul, lifetime value, suma pe care o cheltuiesti cu un business intr-o viata, intr-o perioada mai lunga de timp.

Campanii adwords

Analiza bugetului e completata de analiza timpului disponibil pentru campanii google adwords. Se ocupa cineva de ele, serviciile sunt externalizate catre agentii de marketing online cu experienta, cum e si WiseVision, cat timp trebuie sa aloci campaniilor ca sa vezi si rezultatele dorite. Daca timpul e rezonabil trebuie sa te gandesti bine si cum vei putea sa il folosesti in asa fel incat aceste campanii google adwords sa fie cat mai eficiente si cat mai usor de desfasurat fara a se consuma prea multe resurse.

Alta etapa importanta pentru stabilirea eficientei unei campanii google adwords pentru un business este cea in care realizam un keyword research pentru a estima traficul potential adus site-urilor. Asa stii foarte simplu cati oameni ar cauta produsele si serviciile tale si iti dai seama daca merita sau nu sa investesti in campaniile AdWords. Daca volumul cautarilor de pe cuvintele cheie este unul mai mare stii ca ai sanse sa ai conversii si campania AdWords iti poate aduce rezultatele dorite.

Analiza competitiei pe cuvintele cheie de integrat in campanii este foarte buna ca sa stii de la inceput daca te poti baza pe promovarea Google AdWords. Cand vedem ca o concurenta puternica are vanzari aduse de anumite cuvinte cheie pe care le targetam si noi putem sa incepem campaniile AdWords si sa incercam sa le optimizam pentru rezultate si mai bune decat cele ale competitiei. O simpla cautare pe Google ne poate oferi o idee clara despre cuvintele cheie folosite de competitie si despre relevanta acestora chiar si pentru afacerea noastra.

Promovare google adwords

Gasirea retelei perfecte pentru promovare Google AdWords este un alt pas esential pentru a vedea daca AdWords e sau nu pentru afacerea noastra. Platforma AdWords sau Ads are optiuni de publicitate infinite practic. ROI-ul este foarte mare pentru toate afacerile care se folosesc corect de AdWords, sunt multe metode, medii de test pentru Google AdWords, chiar si pe bugete mai reduse. Google pune la dispozitia clientilor AdWords mai multe tipuri de reclame si modalitati de promovare Google AdWords fie in paginile cu rezultatele cautarilor, fie pe diverse site-uri partenere, fie pe YouTube, asa ca e imposibil sa nu gasesti reteaua perfecta pentru promovarea online. Orice fel de afacere ai avea Google AdWords te va ajuta cu siguranta si iti va garanta cheltuirea bugetului pe o campanie de promovare foarte bine targetata.

Google AdWords are marele avantaj de a fi eficient si flexibil, de a oferi platforma perfecta si pentru un business mic si pentru unul mare, afacerile se pot baza pe AdWords in orice moment al dezvoltarii lor. Iar ca sa iti dai seama daca AdWords e sau nu pentru tine trebuie doar sa bifezi lista scurta de propuneri de mai sus, la care poti adauga si alte puncte de bifat personalizate, in functie de strategia ta de promovare online.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Alte articole Populare