X inchide

Ce inseamna optimizare SEO off-page?

SEO off-page este parte din promovarea online. Indexare Google, inscriere in directoare, link building sau orice actiune facuta in exteriorul site-ului care are ca scop cresterea popularitatii si imbunatatirii acestuia sunt activitati care fac parte din optimizare SEO Off Page.

Promovarea online sau offline includ diferite metode de atragere a clientilor. Diferenta majora in online este ca promovarea include un LINK. Indiferent ca este text sau imagine, LINK-ul va genereaza trafic = scopul initial pentru promovare.

Optimizarea seo-offsite (off-page) inseamna in mare parte obtinerea de link-uri, sau dupa caz citations (nume site sau brand, fara link). Tipurile de link-uri sunt foarte diversificate, la fel si metodele de obtinere.

Motoarele de cautare dispun de software care se numesc spider sau crawleri. Ce rol au acestia?
Periodic, ajung pe site, analizeaza si cantaresc toate continuturile paginilor ce alcatuiesc site-ul respectiv, le stocheaza in indexul acestora. Sa nu confundati cu pozitionarea in motoarele de cautare. Indexarea este doar prezenta unui site in lista (indexul) unui motor de cautare.

Pentru o optimizare SEO Off Page de succes, un site trebuie sa detina deja o optimizare On Page de caliate, altfel nu se obtin rezulatele dorite.Odata ce site-ul nostru indeplineste toate cerintele din punct de vedere al structurii si continutului (Optimizare SEO On Page), se face o ulterioara analiza cu ajutorul instrumentelor oferite de Google dupa care se face indexarea in motoarele de cautare cum ar fi: Google, Yahoo si Bing.

Care este diferenta intre optimizarea SEO on-site sau off-site?

Optimizarea seo-onsite este un serviciu basic, majoritatea optimizarii se creeaza din setarile site-ului sau ale magazinului. Orice platforma CMS ofera posibilitatea de optimizare on-site, iar dupa caz, se poate instala un addon sau plugin.

O platforma CMS include automat uneltele necesare pentru optimizarea onpage. Este jobul vostru sa creati structura site-ului, continutul, meta, links, etc.

Optimizarea on-page va ajuta doar in cautarile long tail. Daca nisa pe care activati nu are cautare pe produse, nu are sens sa le optimizati.

Optimizarea on-page este doar:
5% din SEO pentru un magazin online,
maxim 10% din SEO pentru un site de prezentare.

Pentru rezultate bune in SERP aveti nevoie de Link-uri, Link-uri si Link-uri = SEO offsite.

SEO offsite este mai exact ceea ce toti numesc SEO.

Link-urile reprezinta peste 80% din Optimizarea SEO al unui site pe o nisa cu concurenta.

Site-ul este pe o nisa cu concurenta: ai nevoie de link-uri
Site-ul este pe o nisa fara concurenta: ai nevoie de continut

Diferenta intre site-uri nu o face continutul cat link-urile. Link-urile ofera autoritate.

5 comentarii la “Ce inseamna optimizare SEO off-page?

  1. Acum depinde si ce site dorim sa promovam. Link-urile sunt bune, dar conteaza foarte mult de unde provin si calitatea lor. Social media nu trebuie ignorat, dar absolut deloc. Treburile astea le fac doar cei care se pricep cu adevarat, cei care nu, doar se joaca de-a expertii.

  2. foarte bun articolol…. dar linkurile care influenteaza pozitia ta si te ajuta sa „cresti” sunt doar cele dofollow.. iar restul sunt doar linkuri care ajuta la indexare nu si la pozitionare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *