Sfaturi utile pentru organizarea de evenimente corporate

In momentul in care organizezi evenimente corporate este bine sa tii cont de mai multe detalii foarte importante. Succesul unui astfel de eveniment rezulta dintr-o combinatie formata din locatie, elemente de entertainment, meniu, activitati si mod de desfasurare a actiunii. Tinand cont de toate aceste detalii, vei reusi sa faci ca evenimentul tau sa fie apreciat de intreaga echipa prezenta.

Scopul unui eveniment corporate este acela de a crea legaturi stranse intre membrii echipei, care ajung sa se cunoasca mai bine si sa lege prietenii. Mediul de la lucru poate sa nu fie foarte prietenos sau sa nu incurajeze legaturile stranse, insa in timpul activitatilor de la un eveniment corporate exista sansa ca oamenii sa se descopere unii pe altii.

In functie de specificul unui eveniment, organizarea si locatia difera foarte mult pentru ca se modifica in functie de situatie neovile vis a vis de spatiu si compartimentare.

Locatia este foarte importanta

Locatia unui eveniment corporate este extrem de importanta. Indiferent daca este vorba despre un eveniment corporate cum ar fi un team building sau despre un workshop, o sesiune de comunicari si o prezentare, intalnirea cu partenerii de afaceri sau chiar o expozitie, Skybar este amplasat in locul ideal si este conceput in mod special pentru cele mai frumoase evenimente de genul acesta.

Faptul ca se afla in centrul orasului, insa suficient de sus pentru a face ca toata galagia orasului sa fie amortizata. In plus, aceasta locatie este suficient de eleganta incat sa creeze o atmosfera specifica unui eveniment corporate, indiferent de amplitudinea acestuia.

Decorul interior a fost special conceput pentru a releva un stil smart minimalist, potrivit unei astfel de locatii. Fiecare element este ales cu mare atentie pentru a se integra perfect in decor. Indiferent de tipul evenimentului corporate, Rooftop Skybar se va ridica cu siguranta la nivelul asteptarilor tuturor.

Meniul joaca un rol cheie

De cele mai multe ori la evenimente corporate nu se opteaza pentru un meniu a la carte si acesta este stabilit dinainte. Acesta reprezinta un avantaj pentru ca echipa de la Skybar se va ocupa de tot, astfel incat chiar si cele mai mici detalii in ceea ce priveste amenajarea sa fie puse la punct.

Este important ca organizatorul sa tina cont de eventualele alergii alimentare ale angajatilor si sa evite utilizarea anumitor produse. De asemenea, ar trebui stabilita tematica unui eveniment pentru ca totul sa se plieze pe aceasta. Daca este vorba despre un eveniment de Craciun de exemplu, masa va fi decorata in sensul acesta.

Adaugand in aceasta ecuatie cele mai bune servicii de entertainment, cu siguranta evenimentul corporate va fi unul foarte rafinat si elegant si va reusi sa multumeasca pe toata lumea. Este de asemenea foarte bine sa se ia in calcul data si ora evenimentului astfel incat sa poti face rezervarea din timp. Skybar este un restaurant foarte solicitat motiv pentru care recomandarea noastra este sa te ocupi de rezervari cu cel putin 3 luni inainte. Astfel te vei asigura ca gasesti un loc disponibil.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Alte articole Populare