X inchide

Ghidul tau pentru pregatirea steagurilor publicitare pentru o campanie de publicitate

Indiferent daca te pregatesti sa participi la o expozitie, o conferinta, un targ sau doresti doar sa iti promovezi local afacerea intr-un mod nou si interesant, steagurile publicitare sunt o modalitate excelenta de a comunica rapid si eficient cu potentialii clienti, acei oameni care conteaza.Una dintre cele mai versatile modalitati de a creste vizibilitatea si notorietatea companiei tale, este sa folosesti steaguri publicitare, care prin inaltimea si prezenta lor impresionanta inseamna ca nu pot fi ratate.

Cu toate ca s-ar putea sa crezi ca designul este simplu, exista destule steaguri publicitare nereusite, care nu atrag atentia, mult prea uzate sau pe scurt inofensive pentru companiile competitoare, ai crede ca nu merita investitia, insa nu este cazul! Daca totusi te intrebi cum sa iti pregatesti o campanie publicitara eficienta cu ajutorul steagurilor publicitare, ai ajuns in locul potrivit.

Ce sunt aceste steaguri publicitare?

Aceste articole publicitare sunt niste sisteme de expunere si afisare a mesajelor de branding sub forma de steag si se gasesc, in general, in forma de lacrima, de unde si numele, cu un varf rotund, margini ridicate si o baza puternica.De asemenea, steagurile publicitare mai pot fi gasite si sub denumirea de steaguri vela sau steaguri picatura si, ca multe alte sisteme de expunere, se gasesc intr-o gama variata de dimensiuni, pe care le poti alege in functie de necesitatile tale.

Acestea sunt ideale pentru evenimente in aer liber, precum si in interior, sunt capabile sa reziste la vant si alte elemente ale naturii, astfel incat clientii tai sa te poata identifica aproape in orice conditii. De asemenea, acestea sunt o modalitate grozava pentru atragerea atentiei oamenilor la un pret foarte accesibil raportat la capacitatea acestora de branding non-stop indiferent daca este zi sau noapte si se potriveste pentru toate tipurile de companii, indiferent de industria de activitate.

 

Cum pot beneficia de un steag de succes?

Pentru a te asigura ca steagurile publicitare ies in evidenta, este important sa depui eforturi in proiectarea unui design atractiv ce urmeaza sa fie imprimat pe panza steagului si iti recomandam sa urmezi acesti pasi pentru a crea stilul perfect pentru compania ta:

  • Primul lucru pe care trebuie sa il iei in considerare este dimensiunea steagului publicitar. Acest aspect poate fi stabilit relativ simplu pentru ca depinde de bugetul pe care ti l-ai stabilit pentru campania publicitara si bineinteles cate steaguri publicitare doresti sa achizitionezi, de unde sa le achizitionezi si unde sa le utilizezi. De exemplu, poti vizita site-ul expoprint.ro unde vei regasi o gama variata de modele ca forma si dimensiuni. Este bine sa stii ca steagurile publicitare mari sunt ideale pentru utilizarea la exterior, in aer liber, in timp ce steagurile mai mici pot fi perfecte pentru a fi folosite la interior si chiar si la evenimente.

 

  • Decide ce mesaj vrei sa comunici prin steagurile publicitare. Doresti faci reclama pentru un bun de vanzare, un produs, un teren sau poate au o afacere cu activitate outdoor precum sky nautic, sky montan sau poate doresti doar sa semnalizezi o zona de picnic ori o terasa. Indiferent despre ce este vorba, va trebui sa stabilesti o ierarhie a mesajelor publicitare, astfel incat sa stii ce trebuie sa fie imprimat pe panza steagului publicitar cu caractere mari si vizibile, ce trebuie sa fie mai putin vizibil de la distanta si mai prietenos de la apropiere, unde si in ce mod sa amplasezi sigla companiei etc, pentru ca in final steagul sa fie cat mai lizibil atunci cand potentialii clientii se apropie de steagurile tale publicitare.

 

  •  Identifica o schema de culori eficienta care completeaza sigla companiei si alte materiale de marketing complementare. In timp ce culorile tonale, de tip deschis-inchis arata foarte bine impreuna, iti recomandam asocierea unui text de culoare deschisa cu un fundal inchis sau invers, pentru o vizibilitate maxima prin contrast. De asemenea, este indicat sa alegi un font care sa fie lizibil si care sa corespunda stilului tau de afacere.

 

  • Ultimul pas este sa personalizezi complet steagurile publicitare cu grafica si imagini. Chiar daca un eventual cost suplimentar pentru designul printului pe steag pare o cheltuiala inutila daca ai nevoie de angajarea unui designer grafic, acesta poate sa transforme o banala idee intr-o stea a campaniei tale publicitare si ai sansa sa beneficiezi de o modalitate excelenta si profesionista de marketing clasic. Totusi, ceea ce este important pentru tine este ca acest design sa aiba un aspect profesionist si atragator pentru ca va reflecta imaginea companiei tale.

Cand ai nevoie de sisteme de expunere si afisare sau alte produse de print marketing de inalta calitate pentru expozitii comerciale si nu numai, afisarea directa a mesajelor promotionale este alegerea de top.Viziteaza site-ul companiei eXpoPrint Media, un lider de piata cu o vechime de peste 15 ani in Romania. Alege acele modele de steaguri publicitare sau alte sisteme de expunere si afisare pentru publicitate indoor sau outdoor care satisfac necesitatile companiei tale, iar noi o sa te servim cu calitatea noastra ireprosabila!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *